Blogger Site Genişliği Ayarlama

Blogger Temaları diğer temalara göre aslında anlayana düzenlemesi kolaydır ama çoğu kişinin bilmediği bir şey olan site sütün genişliklerini ayarlayamama sizlere Site sütünlarını genişletilmesini nasıl genişletilir Anlatıcağım 
Genişliklerini ayarlayabiliceğiniz Bölümler 
  1. Body
  2. Header
  3. Main Wrapper
  4. Sidebar
  5. Footer






Örneğin Bloğunuzdaki paylaşımların olduğu sütünü biraz daha genişletmek veya daraltmak İstiyorsunuz
Bunun için yapmanız gereken  Main Wrapper 
Kodunu Bulmak yandaki resimde gördüğünüz gibi  O Sütünün Tüm Ayarlarını Main Wrapper Yazısının altından değiştirerek istediğiniz gibi ayarlayabilir renkleri istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz

Dikkat : Yaptığınız değişiklikleri onaylamadan Önce ilk yapmanız gereken Ön İzleme ' Olsun 
Sosyal Paylaşım Butonları :
 

+ yorum + 1 yorum

Adsız
9 Kasım 2017 12:38

Finans Circle Loan INC yardımıyla TANRI'DAN mali atılımın takdire şayanlığı (fundingcapitalplc@gmail.com VEYA Telefon / + 1 Metin No. +14067326622) ...

Merhaba, Evelyn Russell, 808 NE 19 St Oklahoma şehrinde ikamet ediyor, ben 2 kızımla kutsanmış tek bir anneyim. Artık bir işim olmadığı için bana borç verebilecek gerçek bir kredi vereni arıyordum, hepsi de onlara bana güvenen haydutlardı ve sonunda paramı bana vermeden aldım. umudum kayboldu, kafam karıştı ve hayal kırıklığına uğradı, ailem iyi bir yemekle beslenmek zorlaştı, internetteki herhangi bir borç verme şirketi ile bir daha hiç ilgilenmek istemedim. Hayatımı ve ailemi değiştiren Godsent kredi verenlerle tanışıncaya kadar olmaz. Bir burs üyesi "Tanrı korkusu taşıyan bir borç veren Bay JASON RAYMOND'un yardımıyla Tanrı'nın ailemi acı çekmesi için gönderdiği adamdı. İlk başlarda, daha önce 24 saatten az bir sürede $ 135,000.00 USD tutarında kredi alana kadar önceki deneyimim nedeniyle mümkün olmayacağını düşündüm.Böylece, gerçekten ihtiyaç duyulan herkese tavsiyem Financing Circle Loan ile iletişime geçmektir. INC'yi şu resmi e-postayla gönderin: - fundingcapitalplc@gmail.com VEYA + 1 4067326622 numaralı teleferiği arayın / finansal kaldırın

Yorum Gönder

 
Support : HTML KODLARI | FBML Kodları | Site Kodları
Copyright © 2011. Web Site Dersi
Template Created by Blogger Eklentileri Javasicript Kodları
powered by Blogger